Thursday, May 30, 2013

..Melayan Jiwa..

Petang2 dok layan jiwa dengan lagu2 jiwa..HAHA !! Kecewa+Sedih+Blur+Hampeh+Sakit hati semua perasaan ada.Yang penting sekarang aku nak buang kau jauh2 dari hati aku..Insyaallah 1day aku akan kuat dan kembali hadirkan kau dalam hidup aku sebagai sahabat lama a.k.a bekas rakan sekelas..Kalau nak ikut perasaan nak aje bagi beberapa das penampar kalau kau ada depan aku tapi membazir aje aku tampar kau..DOSA3!! bukan MAHRAM..HEHE !! Tapi serius sakit hati tapi tak mengapa aku anggap semua ni ujian dari DIA atas dosa2 aku dulu dan aku cukup kuat untuk hadapi semua ni.Sekurang2nya aku sedar kau bukan jodoh aku dan aku sedar siapa kau.Aku akui kau memang seorang yang sangat2 baik dan aku hargai kau sangat2 tetapi jodoh kau bukan untuk aku.Aku tak benci kau tapi aku benci dan terkilan perbuatan kau.KEPERCAYAAN aku terhadap kau memang sudah tiada langsung.Aku sangat2 berterima kasih kerana pernah hadir dalam hidup aku sebagai insan istimewa selama 3tahun dan pernah sayang aku walaupun aku tidak tahu hati kau yang sebenarnya.Opsss..ni dah terlajak dari tajuk pula.HEHE !! petang2 layan lagu jiwa sebab melayan jiwa yang kacau.macam2 lagu Farah layan tak kira jenis muzik..Nasyeed,Balada,Pop,Rock Kapak semua Farah layan..HEHE !! Tapi sekarang layan jiwa dengan lagu "Pergilah Sayang" sebab nak 'syuhhhhh3' perasaan kat kau jauh2..1day aku akan keluar dan jadi seorang yang cukup kuat depan kau walaupun apa yang kau buat dekat aku sebab aku yakin dengan ketentuan DIA untuk aku dan kau cuma masa lalu aku dan kau cuma bekas rakan sekelas aku.Aku cuma mampu doakan kau bahagia dan DIA lindungi kau saja sekarang walaupun dari dulu kau sentiasa ada dalam doa aku..Laaaaaa..lari topik lagi..Adoiiiiii..HAHA !! Tetibe pula blur..HEHE !! ok la Farah tunjuk antara VC yang NF tgh layan sekarang..;)


Pergilah Sayang - Azhari MV

Istikharah Cinta - Sigma

Cinta Kau Dan Aku OST

Wanita - DeHearty

Tabah - Mazleela

Kisah Dongeng - Stacy

Ini lah antara lagu2 Farah tengah layan..HEHE !! Melayan jiwa sangat kan? HEHE !! Jiwa tengah "Patah Seribu" lah katakan..:p..No more AWP in my heart..Please go away from my heart forever..Thanks for everything..What i can say "Thanks coz you give me love,tears,hurt,pain..Walaupun semua itu yang kau berikan tetapi aku bersyukur kerana semua itu mengajar aku untuk menjadi lebih kuat dan aku akui kau seorang lelaki dan anak yang baik..Kau layak mendapat cinta perempuan yang baik seperti dia yang kau pilih dan kau bukan jodoh aku..:).."..





No comments:

Post a Comment